Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2007 10:27 - Моята мечта
Автор: rumen79 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1106 Коментари: 4 Гласове:
0



Имам една мечта, която не знам дали може да стане реалност.
Естествено, става дума за жена. И то не коя да е жена, а според мен най-красивата на света.
Видях я в началото на миналата година - в първия й работен ден. Първото ми впечатление от някоя жена  са очите, после косите, усмивката и т. н. В нея ми хареса всичко.
Но не бях настроен на вълната на любовта - правех годишно приключване, после през април и май се занимавах с ревизии. За мен тя беше момичето, от което си купувах обяд.
И изведнъж в началото на юни, когато не я видях на обяд, осъзнах, че съм пропуснал да науча поне името й. Но тя просто си беше взела отпуск, така че след като се върна разбрах как се казва - Мина.
В следващия месец стана още по-интересно. Мина участва в конкурса "Playmate 2006" и спечели трето място. Реших, че трябва да си взема автограф, купих си списанието и отидох при нея. Даде ми автограф, но само толкова. Аз изобщо не я интересувах. Отчаях се, че няма изобщо да я впечатля, защото съм един обикновен счетоводител, а тя може да спечели всеки мъж, който пожелае. Пробвах да я заговоря по всевъзможни начини, не ми обръщаше внимание.
Когато напусна, почувствах облекчение, че поне няма да мисля за нея, като не я виждам. Но през юни тя се върна. Отвори магазин на същата улица и я виждам почти всеки ден.
Според мен обаче е малко късно за признания, пък и тя не е сама, има си приятел, който всеки ден е при нея и е неудобно да отида да й говоря за любов.
Явно тя ще си остане една несбъдната любов и неосъществена мечта.


Тагове:   Моята,   мечта,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. viovioi - не съжалявай, по точно не страдай..
20.09.2007 14:21
Тези момичета не са стока знаем го,по добре си намери девойка от твоята среда.Вярно е и обаче че да се сравнява моделка със служителка е все едно да сравняваш"Лада Самара-комби" с "Май Бах", но такъв е живота. Гледай напред и ако може маправи някакви пари, защото това е част от формулата на успеха при тях.Поздрави и кураж))
цитирай
2. анонимен - Я не
20.09.2007 15:27
съжалявай, нищо не се знае:)
цитирай
3. akasha85 - всяко зло за добро
20.09.2007 19:02
нали знаеш,че нищо не е случайно! не съжалявай,по-добре всичко да приключи преди да е започнало,отколкото да се разочароваш!така поне си останал с хубавите спомени за работещото момиче,отколкото за playmate-ката........
цитирай
4. danyvassileva - Когато губи, човек никога не знае какво печели.
01.12.2007 21:26
Запази си този красив спомен неопетнен, както и себе си запази чист и не се опитвай да бъдеш голямата работа с пари и разни материални неща и т.н., за да привлечеш вниманието. Жената с главно Ж би трябвало да те обича не заради някакви придобивки, които всъщност не значат нищо, а заради теб самият!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumen79
Категория: Тя и той
Прочетен: 16999
Постинги: 7
Коментари: 6
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930